Argentina Feb-March 2020

21 december 2019 - Lille, Frankrijk

Nog twee maanden en we zijn weg. Zit al enkele weken met “den trac” wegens accuut verloftekort. Ik sta op de rand van een burnout, vandaar dat ik ook een bezoek aan Vuurland heb gepland. Hebdem? Zo een mopke voor in De Slimste Mens. Ook dat programma draagt bij tot mijn “ik wil weg uit België syndroom”. Ik verwittig mijn diehard volgers nu al dat er weer ne gigantische pot gezaag zit aan te komen op mijn blog.

Op enkele transporten na ligt onze 3 weken trip door Patagonië en Vuurland, Argentinië, vast. Na 2 dagen Buenos Aires gaan we meteen naar Ushuaia, en trekken dan gestaag naar boven, met een zijsprong naar Chili. Altijd al één van mijn must see bestemmingen geweest. Ik raad de Patagonezen en de Torres del Painezen aan me niet teleur te stellen.  Heb wel al gemerkt dat het niet de goedkoopste bestemming is, helemaal geen Aziatische prijzen, ondanks de crash van de peso. Maar om eerlijk te zijn, het valt beter mee dan eerst gedacht. Het vraagt wel wat zoek- en planwerk, maar dat loont beslist. Vliegen naar Argentinië is best betaalbaar, voorlopig zijn het enkel de binnenlandse vluchten die het budget spijzen, maar als je op 3 weken wat wil zien heb je weinig andere keuze. Ook autohuur is prijzig, ho(s)tels vallen dan weer mee.

We zien wel. I’ll keep you posted.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade