Naam:
Foto’s:
1323
Video’s:

Over mij

Wie zijn we? Wat doen we? Wat drijft ons?  Geen vragen voor een blog, toch? En dat rijmt nog ook!  We zijn gewoon Sven en Marianne, onze hobby: onderweg zijn. Vroeger met de drie kids, nu zonder. Sinds enkele jaren houden we deze blog bij. Fantastisch voor onszelf, maar net zo leuk voor andere reislustigen.  Zij die ons lezen, graag reacties en tips, ook van plaatsen die we volgens jullie beslist nog moeten zien. Hebben jullie graag zelf wat info, laat maar weten. Na een beetje zoeken hebben jullie zo gevonden hoe ons te bereiken.  Wij proberen ondertussen zoveel mogelijk hoekjes van den bol te ontdekken. Doei!

Bezochte landen

Ik heb 38 landen (15%) bezocht:

Andorra, Argentinië, België, Brazilië, Cambodja, Chili, China, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Haïti, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Italië, Japan, Laos, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Nepal, Noorwegen, Oostenrijk, Peru, Portugal, Spanje, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zwitserland.