Maandag, november 10, slecht weer!

10 november 2014 - Swellendam, Zuid-Afrika

Pfffff, heel de nacht gegoten en ook nog bezoek van een Baboon (of baviaan, of bobbejaan) op ons terras en deze morgen reuzenspin boven ons bed, wel ongevaarlijk maar ni echt aangenaam. (doorsnee van poot tot poot zowat een tien centimeter). Weg uit Knysna, 270 km naar Swellendam, eerst regen, dan grijs en nu ter plaatse grijs en mega veel wind. Leuk voor je laatste dag. Eens rondgelopen in het stadje en een supermarkt bezocht. Ze verkopen hier Royco, droge soepen en sauzen, gecommercialiseerd door Mars. Wist ik dus niet hé. Nu effe relaxen, Marianne pech want de wellness is volzet, ze zit dus maar in bad nu. Straks ons eindereisdinerke. Nog eens goe van genieten. Morgen weer naar Kaapstad, nog even rondkuieren, en dan om 18u vlucht naar huis, via Dubai. Het is leuk geweest. Wel allemaal heel Europees hier, maar dat gaat spijtig genoeg overal die weg op. De mondialisering zeker? Kijk nog effe naar de 2 video's die ik heb gepost, van de walvissen. Jean, das wat anders dan die minikabeljauwkes in Langeland!