Sanur, dag 2

8 november 2013 - Sanur, Indonesië

Vandaag laatste dag Bali. Lekker lang uitgeslapen, pas om 8uur aan ontbijt. Daarna een strandwandeling en wat gaan shoppen. Bloedheet, daarom reeds om 10 uur large Bintang. Dat is hier echt de brandstof die je elk kwartier nodig hebt. Gisteren super gaan dineren, ik geen alcohol maar de home made soda's: mint lemon tonic, ginger fizz en tamarind soda, vooral laatste een echte verrassing. Nu effe gaan zwemmen in de Indian Ocean, het is hoogtij, dus je kan maar 500 meter ver tot kniehoogte. Straks gaan parasailen, kost maar 20 dollar voor een uur. Lijkt me wel wat. Nu zwemmen in de pool van het hotel, waarvan het water warmer is dan mijn badwater thuis. Pfff... Niks brengt hier verkoeling, buiten je lippen rond de hals van een large Bintang klemmen en kappen maar. Even verkoeling dan.  Life can be tough! Voor de rest is Sanur best gezellig. Zee valt wat tegen omdat ze te ondiep is en de golven niet tot op het strand raken, maar openbreken op het rif, een 200 meter in zee. Wat hier ook opvalt, is dat hier aan de kust een heus evacuatieplan bestaat in geval van een tsunami, gek wel. 's Avonds is Sanur heel gezellig, een echt toeristisch kustplaatsje, veel bars, resto's, shops en Aussies. Allé, morgen op weg naar Jakarta, nog even daar door de stad razen en dan huiswaarts. Doei!