Amed, dag 2

6 november 2013 - Amed, Indonesië

Verdomme gasten, 't is hier ondraaglijk warm. Aan de kust en geen zucht wind. Goed geslapen, maar wel wakker geworden met een hagedis tussen de lakens. Efkes verschieten toch, ook al ben ik wat gewoon! Heb nog koppijn. Gisteren wat gedronken met de plaatselijke rastaboys en een serieus in de wind zijnde Canadese en Duitse. Lachen man. Die boys zo stoned als nen toeter, ik veel te veel Bintang. Ze hebben ons gelukkig met hun brommer naar hotel teruggebracht. Elk achterop. Na ontbijt vertrokken, heb opnieuw brommerke gehuurd, naar waterpaleis, een halfuurtje hiervandaan. Mooi, maar de weg ernaartoe is pas super. Daarna helemaal,terug langs de "moeilijke" weg, langs de kust, door het groen, zeer slechte weg. Langsheen verschillende vissersdorpjes, geplakt tegen de steile kust, prachtig om zien. Terug in Amed iets gaan eten op het strand en dan meteen het water in gaan snorkelen. Het is als zwemmen in een aquarium waar te veel vis in zit. En die kleuren, zelfs felpaarse zeesterren die lijken op een kussen uit de Ikea. Echt waauw. Nu effe in hotel ontzilten in het zwembad en straks weer naar Amed, ons vervoer voor morgen ook effe regelen. Op weg naar Sanur dan. Onze laatste halte op Bali. Snik.

1. Renilde Van Lierop:
    6 november 2013
    goe zen ,breng wat warmte mee ,je zal het hier kunnen gebruiken ;
    was het ne grote hagedis ?