Dag 11-2

16 oktober 2012 - Narlai, India

Aangekomen in Narlai. Weg naar hier ontzettend veel dieren op straat gezien. Zwijnen, leguanen, kamelen, geiten en koeien, veel koeien. Maakt het niet makkelijk om te rijden. Ook veel pelgrims, te voet op weg naar Jaiselmer, tegen de Pakistaanse grens. Toch een voettocht van meer dan 300km. Je herkent hen, mannen en vrouwen, aan een vlag die ze steevast bij zich dragen. Hotel hier in Narlai (overigens met mooiste kamer waar ik ooit in verbleven heb) onder de, lijkt wel, enige berg in de buurt; imposant, met bovenop een tempeltje. Om 17u gaan we die te voet op, meer dan 570 treden! Net gegeten en nu aan zwembad. Ook al even het dorp in geweest, waar ze zich klaarmaken voor een 9 daags feest. Ontzettend vriendelijke mensen. Gaan vanavond opnieuw een kijkje nemen. Nu verder aan mijn Sula white wine lurken. Lekker. Tot straks. Oh ja, Marianne helemaal in de wolken van een Engelsman die hier na zijn studies 'Law' wat stage komt doen om vreemde impressies op te doen???? Moet zeggen, is idd een sympathieke knol. Maar hey, de Hindu Girls mogen er ook zijn. Amai mijne frak.