Dag12-1

17 oktober 2012 - Narlai, India

Goedemorgen Vlaanderen. Gisteren, zoals gezegd, zonsondergang meegemaakt op Mount Shiva. Een 700 tal treden naar boven met een local en een Australisch koppel. Zweten als een rund, maar de local kreeg me er niet af. Daarboven eerbied betuigd aan Shiva en Ganesha in een kleine tempel, gelegen aan een bron. Even verederop ligt een grot, met daarin een rots met een zeer kleine holte. Wie daar doorgeraakt is tot nu toe goed geweest in het leven, wie niet, heeft minder koosjere daden verricht. Heb serieus moeten wringen, maar 't is me gelukt. Helemaal boven op de berg staat een grote stenen olifant. Van daaruit naar zonsondergang gekeken met een kopje thee. Prachtig zicht. Mooi landschap hier ook met prachtig meer. Nadien terug naar hotel en een giga Kingfisher Beer naar binnengewerkt. Aan de praat geraakt met de owner, een relative van de Maharadja. Wat gedegouteerd geraakt van de nederigheid van het personeel tov deze persoon. Nooit gezien. Mogen deze nooit zelf aanspreken. Ze moeten zich in zijn buurt plaatsen en wachten tot ze door hem worden aangesproken. Dan moeten ze blijkbaar eerst nog de grond voor zijn voeten aanraken en dan kan de vraag gesteld. Van efficiency gesproken???? Lig nog in bed, is 7 uur. Ga opstaan en een zwemmeke doen in de prachtige pool van dit echt wel megacool resortje. Mooi en overdreven luxueus. Daarna ontbijten en dan een dagje puur relax. Hadden we zo gepland. Het blijft vakantie he! Tot later.

1. 1 gebuur:
    17 oktober 2012
    Hey luxebeestjes, nog altijd SUPERLEUKE verhalen en PRACHTIGE foto's, maar wanneer komen jullie eigenlijk terug naar huis?
    Er is trouwens veel nieuws hier in ons gemeenteke... Juist vernomen dat we een NVA burgemeester krijgen, ze beginnen volgende week met een verkaveling achter onzen hof (1 van 4 in Tielrode), ze zijn vandaag storingen komen opmeten en het zou van zonnepanelen thv nummer 11 komen, mensen die op 380 netspanning zitten moeten vanaf volgend jaar een extra belasting betalen (bovenop de extra netbijdrage voor zonnepanelen!) evenals een extra milieubelasting als je regenwater opvangt in witte vaten (moeten zwarte vaten zijn). Dus span de buikriem daar maar al wat aan ;-)
    Grt, C
  2. Nog een andere gebuur:
    17 oktober 2012
    पड़ोसियों प्रिय, हमें खुशी है कि आप एक अच्छी यात्रा कर रहे हैं.यदि आप इस बात को समझ सकते हैं, तुम बियर के आधा लीटर जीत लिया है.कि आप शुक्रवार 19 अक्टूबर पर Tielrode में चुन सकते हैं. तब तक!