Dag10-1

15 oktober 2012 - Rohat, India

Laatste ontbijt in Taj Gateway in Jodhpur. Hier werkt gewoon te veel volk. Voor elke tafel van 2 heb je zowat 5 obers, die allemaal om het meest hun best doen en al te veel komen vragen of alles naar wens is. In dit hotel heeft men zelfs personeel om de duiven weg te houden van het zwembad. Ongezien. We worden opgepikt om 09u30 door chauffeur en begeleider, geen lange rit vandaag. We bezoeken even een aantal handwerk ateliers om ons wat te kunnen verkopen. Waar ze ook in slagen. Heb ook even zelf potten kunnen maken uit klei, en ook dat was natuurlijk geen probleem voor mij. We gaan in een dorp eten bij de lokale bevolking, en dat valt aardig mee. Lekker en voorlopig nog geen spetters te bespeuren. Zijn nu aangekomen in Rohet. Logeren in een oud paleis van de lokale dorpschef. Prachtig spel met zicht vanuit de kamer op het meer. Nu even relaxen in de tuin. Straks ga ik nog eens kuieren in het dorp. Zag er leuk uit. Eerst nog zwemmen. Lees net dat Janssens kan inpakken in Antwerpen. Zag hier foto dat hij aan 't huilen was met zijn resultaat. Redelijk hypocriet! Is die vergeten hoe hij Leona buitenspel heeft gezet destijds. Geen kompassie dus. Ga hier eerst een paar parkieten de mond snoeren. Man, kunnen die fluiten!

1. Renilde Van Lierop:
    15 oktober 2012
    onze knuffelbeer zijn we ook kwijt ,alhoewel dat die veruit de meeste aanhangers heeft .nu is Flore haar pappa baas,we zullen zien