Dag9-2

14 oktober 2012 - Jodhpur, India

Terug in hotel na een dagje Jodhpur. Om te beginnen, de heetste dag totnogtoe. Fort, tempel en paleis bezocht. Allen van nooit geziene grootsheid. Imposanter (niet mooier) vond ik dan de Taj Mahal. Nadien nog een supermarkt binnengesprongen: Campbell niet aanwezig, zelfs geen soepen. Wel noodles van Maggi! Weer lekker gegeten in 'On the Rocks'. Nu aan zwembad, helemaal alleen, met 5 man personeel en uit het niets een volledig uitgedoste Indiase ruiter op pracht van een renpaard die kwam vragen om een ritje te maken. Wat moet een mens allemaal meemaken. Ook geskyped met de gasten, waren net toevallig aan het studeren. Jaja!!!!! Vanavond de verkiezingen wat volgen. Oh ja, hln.be heeft zijn schaamtelijke artikel over Colombia en Hugo Chavez rechtgezet. Zonder enige excuses. Er staat nu een volledig ander artikel onder de fotoreeks vermeld. Eerlijk mensen, een krant waar dit kan, die moesten ze meteen uit de handel nemen. Dan heb ik nog meer vertrouwen in het krantje van het Vlaams Belang. Tot morgen he!