Dag3-3

8 oktober 2012 - Agra, India

Vanmorgen in Delhi nog de Sikhtempel bezocht en daarna de Qitub minaret. De tempel is fantastisch, de sfeer die er hangt geweldig. Ook de minaret, de hoogste ter wereld zegt men, mag er zijn. Heel indrukwekkend. Daarna naar Agra, 200km, en jawel, 6 uur over gereden.  We zijn langs de oude baan gegaan.  Man toch, hier woont volk. In de donkere aangekomen in hotel, aangenaam verrast. Prachtig complex. Nog gaan zwemmen in denk ik de mooiste pool waar ik ooit heb ingezeten. Ook hier weer overdreven gedienstig. Nu gaan eten, morgen om 5u30 beneden aan de lobby en naar de Taj Mahal, bij zonsopgang. Weet jullie te zeggen of het de moeite was. Tot morgen. Heb nog wat foto's toegevoegd.

1. Sofie Haghebaert:
    8 oktober 2012
    Overdreven gedienstig...daar zullen jullie wel niets op tegen hebben zeker ?
    Benieuwd naar de Taj Mahal. Is blijkbaar een must-see...
    Have fun. Sofie
  2. 1 gebuur:
    8 oktober 2012
    Wat met vertraging, maar we volgen jullie! Wat die apen betreft, die leven hier nu idd in een onleefbaar straatje, volop ambiance zaterdagavond, zaterdagnacht en zondagochtend ... (4u30 is toch al ochtend hé?) met veel muziek (luider dan den buitendouche). Maar wij zijn ruimdenkende apen ;-) en houden er eentje tegoed!
    Blij te horen dat het goed gaat met jullie! Tof dat je vandaag een foto gestuurd hebt van je nieuwe vriend met zijn converse T-shirt, dan krijgen we ook een idee van de mensen ginder. Nu nog wat foto's van de Taj Mahal en andere bouwwerken als dat zou lukken.
    Doe de groetjes aan Marianne en nog veel plezier en genieten ginder!
    Grt Cheetah
  3. Gerd:
    26 november 2012
    Leuke blog, India is zulk een fantastisch land en zelfs nu ik er zelf niet meer ben blijf ik blogs lezen om te weten te komen hoe anderen hun avontuur er ervaren. Delhi kan behoorlijk 'full on' zijn, maar dan is het inderdaad wel erg leuk om verwend te worden in een luxe-hotel, al dan iet met de mooitse pool ter wereld :)